Festa i comerç s'ajunten en la primera Shopping Night de la Llagosta

Una quarantena d'establiments van participar divendres en aquesta iniciativa de l'ACIS

Economia

Una de les activitats organitzades durant la Shopping Night
Una de les activitats organitzades durant la Shopping Night

L’activitat comercial, lúdica i festiva va ser protagonista divendres al vespre a la Llagosta fins a la mitjanit. Va ser en la primera edició del Shopping Night, una vetllada comercial organitzada per l’Associació de Comerciants i Serveis (ACIS) i que va comptar amb la participació de gairebé 40 establiments de la població.

El carrer Estació, l’avinguda Onze de Setembre i els passejos Joan Miró i Pintor Sert van ser els espais que van transformar-se per oferir un ambient tropical.

Els comerços participants d'aquests quatre eixos van identificar-se amb una decoració especial, mentre que els establiments situats ens altres carrers van oferir els seus productes i serveis des d'unes carpes muntades per a l'ocasió. Els bars i restaurants també van oferir productes relacionats amb la festa i van obrir les terrasses fins a la 1 h.

La festa, que va aplegar centenars de veïns, va comptar amb la col·laboració de l’alumnat i el professorat de l’Escola Municipal de Música i d’algunes entitats locals, que van oferir sessions de pilates, salsa i jocs, entre altres activitats.

El president de l’ACIS, Héctor Gil, es mostrava satisfet amb aquesta primera experiència “molt ambiciosa i que ha posat en moviment no només comerciants, sinó entitats i associacions”. Gil considera que “no era fàcil, però hem arrencat i volem posar l’esdeveniment al calendari de la Llagosta”.

Gil recordava que la intenció de la Shopping Night era “atraure veïns de la Llagosta i de municipis del voltant”. Ara, els responsables de l’entitat passaran una enquesta als participants a l’esdeveniment per un balanç de com ha anat i d’aquelles coses que es poden millorar.

 

Edicions locals